poniedziałek, 14 grudnia 2015

PAPKA DLA NIEJADKA

Przepis! Na co? Na papkę!
Wszędzie w internecie nie mogę znaleść jakiegoś przepisu na atrakcyjny posiłek dla psa, wszędzie trzeba mieć produkty, których zwykle w domu nie mam lub są trudno dostępne, więc postanowiłam sama coś wymyślić !
Dodam też, że niekoniecznie wy możecie mieć wszystko z mojego przepisu, ale możecie coś odjąć :)
Potrzebne nam będą:
- płatki orkiszowe (lub owsiane)
- siemię lniane
- pietruszka (lub koperek)
- trochę wody
- karma sucha
- karma mokra
(ja stosuję jeszcze dla Maxa preparat, więc dla tego wyjdzie mi jaśniejsze) 
Proporcje składników musicie dobrać do wagi, rasy, aktywności i potrzeb waszego psa :)
 

KROK 1.
Dajemy do miski płatki, zalewając wodą. Czekamy aż nasiąkną i zlewamy wodę

KROK 2.
Do nasączonych płatków dajemy pietruszkę/koperek, wsypujemy karmę i siemię lniane. Mieszamy

KROK 3.
Dodajemy do całości mokrą karmę (ja również dodałam wspomniany wcześniej preparat)

KROK 4.
Dajemy nacieszyć się posiłkiem psu, Max to uwielbia, a wasze czworonogi? :)

PS. Możecie zmienić kolejność dodawania produktów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz