czwartek, 24 grudnia 2015

DISUGUAL DOG FISH AND ADULT - MEDIUM

Dość dawno Max wygrał 2 kg karmy Disugual, na fb. Postanowiłam więc napisać co nieco o karmie :)


Jeśli chodzi o cenę, to widzę, że na opakowaniu pisze 9.90 euro, czyli kilkadziesiąt groszy ponad 43 zł za 2 kg = ok. 21,50zł za 1kg.

Granulki bardziej dla ras średnich i dużych, zwykłe, okrągłe. (na zdjęciu porównanie do świetlistego klikera)

Skład jest ok. Karma ma ogólnie 35% ryby, posiada także kwasy tłuszczowe omega 3, bardzo pomocne przy okresie jesień-zima :) Ryżu w karmie jest 15%, kukurydza - 10%, jęczmień - 7%. Kukurydza i jęczmień to zboża, więc trochę krzywo na nie patrzę, czytając skład karmy.


Karma Maxowi naprawdę smakowała! Czy sama, czy z dodatkami - pycha! Jestem zadowolona, sierść beasta również jest w dobrym stanie.


Ogólne podsumowanie:
PLUSY:
+ Maxowi smakuje
+ Bardzo miła obsługa
+ Skład nie jest tragiczny (mógłby być lepszy, ale zły wcale nie jest)
+ Opakowanie karmy posiada żyłkę co pomaga w tym, by nie była sucha

MINUSY
- Nie jestem pewna, czy to co jest napisane na opakowaniu to cena, ale jeśli tak to niestety muszę ją zaliczyć do minusów
- Występowanie zbóż w karmie

Myślę, że mimo tych 2 minusów mogę wam polecić karmę, naprawdę byłam (i jestem) z niej zadowolona :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz