czwartek, 23 lutego 2017

Zabawka

Bardzo podobają mi się zabawki z futerkiem lub z mopem. Spróbowałam sama zrobić zabawkę z moich snów, nie wydając przy tym dużej sumy. Zapraszam do czytania :)
Potrzebne rzeczy:
- materiał (jaki tylko chcecie, najlepiej taki, który się nie strzępi :) ja upolowałam w lumpeksie polarowy szalik za 1 zł, z którego zrobiłam zabawkę)
- mop
- igła i nitka

Polar pocięłam na 4 części i uplotłam go wcześniej.
źródło: Google

Mop złożyłam na pół i zszywałam. W środku usadziłam polarowy szarpak i mocno, parę razy go zszyłam, po czym dalej zaszywałam obie części mopa.
*dla lepszego efektu można dać do środka watę lub piszczałkę

I gotowe! :) Nie zajęło mi to dużo czasu, ani nie wydałam majątku,a sprawiłam Maxowi radochę. Może nie jest tak super wytrzymała jak ze sklepu, ale zawsze w razie potrzeby można zszyć :)

Życzę powodzenia w wykonaniu zabawki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz