poniedziałek, 1 lutego 2016

O RÓŻNICACH I NIE TYLKO

 W piątek (15) zamówiłam karmę na aukcji na allegro (klik), tak jak zapowiadałam na facebook'u, chciałam napisać coś o różnicy w sklepach internetowych, a stacjonarnych.

Na sam początek cena: w internecie ta karma, którą zamówiłam za 84.99zł dostałam 15 kg karmy Brit Premium Light i kilka jakiś gratisów + darmowa dostawa! 
Moim zdaniem - cena fajna, zawsze (przynajmniej u mnie w otoczeniu) mówi się, że w internecie taniej, ale wszystko wyrównuje przesyłka, może i tak, ale nie w tym przypadku. Zaszłam niedawno do pewnego sklepu zoologicznego w Krośnie i zauważyłam tą samą karmę, którą miałam na oku, chciałam zapytać, bo MOŻE byłaby tańsza, ale cena mnie rozbawiła. Za 1 kg - 12 zł, jak bym chciała kupić 15 kg (w sklepie stacjonarnym) - 180 zł, a w internecie za 15 kg płacę 84.99 zł, z dostawą pod dom i (mniej ważnymi) gratisami, czyli 1 kg - 5,(6) zł.

Oczywiście mam świadomość, że są to dwa zupełnie różne sklepy, z innymi cenami i produktami, ale zaoszczędziłam prawie 100 zł.

Przyjdzie jakaś starsza Pani, która chce kupić lepszą karmę dla psa, kupi, a niektórzy nie patrzą na internet, więc mogą przepłacić. Oczywiście ja nic do tego sklepu (stacjonarnego) nic nie mam, bo rozumiem, że to jest zysk, ale chciałam wam pokazać/opisać tą dużą różnicę cenową

Dodam jeszcze, że za spóźnioną przesyłkę dostaliśmy kubeł na karmę :)

A wy? Mieliście przypadek z dużymi różnicami cenowymi? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz